Գլխավոր էջ » 2013 » Հունիս » 10

Մեծ Բրիտանիայի տրանսպորտի նախարարությունն ու Լոնդոնի Leo Burnett գործակալությունն անսթափ վիճակում մեքենա վարելու դեմ քարոզարշավի շրջանակում օգտագործել են շոկի տակտիկան, հայտնում է Adme-ru-ն: 

Սարսափելի հոլովակը կոչվում է Pub Loo Shocker, այսինքն՝ «շոկ՝ բարի զուգարանում»: 

Նման գովազդն ունի բոլոր շանսերը ոչ թե փրկել, այլ սպանել մարդուն մինչ մեքենայի ղեկին նստելը:


... Կարդալ ավելի

Просмотров: 427 | Добавил: sipan | Дата: 10.06.2013 | Комментарии (0)